marți, 29 aprilie 2008

Lecţia nr. III : Frecvenţa

E timpul sa popularizam un pic blogul , deoarece- ca in cazul oricărei pagini web - e foarte importanta frecventa. Cu cat e mai mare numărul accesărilor, cu atât e mai preţioasa si pagina web. Una dintre cele mai bune modalităţi de popularizare e optimalizarea "căutarii", adică să ne transformam pagina in aşa fel , încât ea sa apăra printre primele la o eventuala "căutare", aceasta fiind cea mai "buna reclamă" existentă.
Insă momentan nu mă bazez pe aceasta posibilitate, doar la popularizarea paginii mele web , in viitor.Ca prima încercare, mi-am dat recomandarea lincului unei simple pagini, si in multiple colecţii de lincuri . Ca urmare, azi am si reusit să ajung în colecţiile afişate mai jos. Daca lincul paginii mele apare in cât mai multe locuri, ea va fi frecventata mai mult. In viitor voi încerca să înregistrez pagina în mai multe locuri.

Cu trafic.ro voi urmări evoluţia paginii.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Recomand cu caldura sa investighezi putin trafic.ro asta, eu ieri mi-am dat seama ca e cam in relatii prea stranse cu o alta firma, daca nu chiar preluata si cautarile si tot ceea ce cladesti sa nu fie copiata de altcineva. Pe mine m-a pus pe ganduri deja.

Pici spunea...

Trafic.ro ? Nu înţeleg, dar o să investigez puţin în legătura cu asta.
Mulţumesc oricum pentru sfat.

Anonim spunea...

Deci, ce zic eu este ca la un moment dat sa zicem o sa ai 500 de vizitatori pe un articol pe luna. Concurenta se poate folosi de trafic.ro ca sa te concureze, fiind afisate prea multe informatii legate de site si prea putine statistici se pot restrictiona. Mai bine se bazeaza omul pe un serviciu de statistici de pe afara, ei fiind mai impartiali la tot ce se intampla, iar concurenta nu poate pune mana pe informatii legate de site. De exemplu: Google Analytics, numai proprietarul site-ului are acces la statistici, nu si concurenta.

Anonim spunea...

I-mi pare bine ca Pici si-a luat in serios munca.Il sprijinim in tot ceea ce face.MULT SUCCES !

 
LinkPro - Director Web Director web Promovare Gratuita - Top123 TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web REAL. CUM SA CASTIGI BANI PE INTERNET Top66 Statistici