vineri, 2 mai 2008

Lecţia nr. II Continuare : Google Adsense

Săptămâna trecută m-am înregistrat pe pagina Goggle Adsense, ceea ce va fi vizibil mâine sau poimâine pe partea dreapta! (programul Google are nevoie de o zi , doua sa verifice si sa permită registrarea)

Daca doreşti sa te înregistrezi in viitor, aici vei putea: Adsense

Prin acesta voi incasa un venit de "bani mărunţi", si in primul rând încercarea mea e o experienţa, insa daca-mi va aduce in viitor lunar o suma de 10-100 Ron, nu e ceva secundar pentru început! :)

E foarte posibil ca mulţi dintre voi sa fi întâlnit programul Adsense. Cine incă nu ştie, e o posibilitate de a pune un anunţ pe Google, care corespunde cu profilul paginii ,proprietarul ei fiind plătit după numărul accesărilor ( clickurilor) de pe lincuri.(In ceea ce mă priveşte, si eu profit de aceasta modalitate, posibilitate!)

Niciun comentariu:

 
LinkPro - Director Web Director web Promovare Gratuita - Top123 TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web REAL. CUM SA CASTIGI BANI PE INTERNET Top66 Statistici