joi, 29 mai 2008

Lecţia nr. VII : Crearea unei pagini web

Mai inainte aminteam ca nu e un mare lucru crearea unei pagini web.Chiar si eu acum incep a-mi crea o pagina mai serioasa, insa am vazut deja pe filmele instructive ca nu-mi va fi asa de greu, si nu-mi ia mult timp.Deoarece mi-ar placea sa "corespund asteptarilor" din zilele noastre, planific sa-mi pun pe pagina un forum, rss,scrisori de anunt, poate un blog, de aceea cel mai simplu va fi sa am un sistem de tratare a continutului, de exemplu: un astfel de forum poate fi creeat prin cateva click-uri.
Cel mai bun sistem gratuit e Drupal! (www.drupal.org)
Eu il voi folosi pe acesta.Cum voi avea un pic de timp liber, il voi studia si voi bune baza paginii mele. Mai sunt o goraza de programe gratuite , utile, daca-mi va cere cineva voi mai scrie despre cele care contin cele mai multe versiuni platite.

Niciun comentariu:

 
LinkPro - Director Web Director web Promovare Gratuita - Top123 TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web REAL. CUM SA CASTIGI BANI PE INTERNET Top66 Statistici