marți, 13 mai 2008

Lecţia nr. V : Să trecem la lucru

Dacă sunt anunţuri legate de tema aleasă pe piaţa online română sau măcar pe cea engleză, atunci merită o încercare.Este foarte important să clarificăm cum dorim să ne câştigăm banii prin pagina web.Dorim să ne vindem propriul produs, sau înfiinţăm unul, sau într-un program partener ne-am putea valorifica produsul , sau am putea să ne orientăm spre reclame.
Şi eu am făcut o cercetare de piaţă în felul în care am învăţat şi din multele idei am selectat câteva, pe care le consider demne de a construi o pagină web bazată pe ele. M-am şi gândit deja la numele domain al unei posibile pagini web.

Niciun comentariu:

 
LinkPro - Director Web Director web Promovare Gratuita - Top123 TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web REAL. CUM SA CASTIGI BANI PE INTERNET Top66 Statistici