joi, 15 mai 2008

Lecţia nr. VI : Înregistrarea unui nume de domeniu

Azi am trimis documentele necesare înfiinţării unui nume de domeniu unui registrator.
Ce trebuie să ştim despre înregistrarea unui nume de domeniu:
Putem să înregistrăm în mai multe locuri, multe firme se ocupă de ea.De exemplu fiecare prestator de internet e capabil de acest lucru.Fiecare persoană trebuie să completeze un formular , pe lângă care, în cazul meu mi-au cerut şi o declaraţie de semnătură.Procesul ar arăta astfel: domainul solicitat va fi de cîţva zile "parcat", fiind anunţat public pe pagină. Constituie o excepţie domainurile cu priorităţi,adică solicitările acelor firme,în a căror nume se află numele domain cerut -în întregime, sau prescurtat ori marca înregistrată.Asemenea solicitări se duc la îndeplinire într-un timp mai scurt.După trecerea a X zile,dacă nu dăm de solicitări prioritare, numele de domeniu ajunge în proprietatea persoanei fizice sau juridice, în România ,deocamdată pe o perioadă nedeterminată.Dacă legea s-ar schimba, după un anumit an, anual va fi necesară reînnoirea acesteia.
După ce în curând voi dispune de un nume de domeniu,încep să mă gândesc la planificarea primei mele pagini web.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Un domeniu .ro se inregistreaza in 15-30 min, cele internationale (.eu, .com, .info, .org) de obicei se rezerva si se inregistreaza definitiv dupa confirmarea platii....
Este important ce fel de domeniu inregistrati: motoarele de cautare trateaza diferit un domeniu .com si unul .ro. Unui domeniu .ro i se aloca automat tara Romania. Daca faceti afaceri internationale este recomandat un domeniu .com

 
LinkPro - Director Web Director web Promovare Gratuita - Top123 TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web REAL. CUM SA CASTIGI BANI PE INTERNET Top66 Statistici